Call Me - Tritonal

小豆之家:

Call me crazy, call me cruel
你说我若发疯 无情冰冷
Whatever works for you
随你怎么想了
Call me reckless, put me up
你说我太过鲁莽 想去阻止我
But you can never hold your bluff
但你却总是吓唬愚弄着我
You can watch me from my distance
你可以远远地观望着我
Cause I don't see the difference
对我来说并没有不同

Let me talk, you gotta listen
我向你倾诉的话语 你可以一定要听到心中
You'll never take away the feeling
这感受逝去就不再有

So call me
所以请你呼唤我名
Anything you want
随你心愿怎么都行
As long as you call me
只要你唤我姓名
And don't you ever stop
别停下就行
You can pull up your guard
你可以 建起心防设下武装
Or keep me at afar
或是刻意疏远我
But if you didn't wrong me
但若你对我并无感情的话

Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
Wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
You wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
Wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
You wouldn't call me
不会再唤我姓名

No, you wouldn't
你就不会
No, you wouldn't call me
你就不会呼唤我名
No, you wouldn't
你就不会
No, you wouldn't call me
你就不会呼唤我名
No, you wouldn't
你就不会
No, you wouldn't call me
你就不会呼唤我名

Tell me something, tell me off
快都告诉我 别有所保留
Tell me that I fucking up
告诉我是我搞砸了所有
Treat me mean, treat me unkind
对我尖锐刻薄 对我无情冷漠
As long as I am on your mind
只要我还在你心头
You can watch me from my distance
你可以远远地观望着我
Cause I don't see the difference
对我来说并没有不同
Let me talk, you gotta listen
我向你倾诉的话语 你可以一定要听到心中
You never take away the feeling
这感受逝去就不再有

So call me
所以请你呼唤我名
Anything you want
随你心愿怎么都行
As long as you call me
只要你唤我姓名
And don't you ever stop
别停下就行
You can pull up your guard
你可以 建起心防设下武装
Or keep me at afar
或是刻意疏远我
But if you didn't wrong me
但若你对我并无感情的话
If you didn't
但若你对我并无感情

You know you wouldn't call me
你知道你不会再唤我姓名
Wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
You wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
Wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
You wouldn't call me
不会再唤我姓名

You know you wouldn't call me
你知道你不会再唤我姓名
No, you wouldn't
你就不会
No, you wouldn't call me
你就不会呼唤我名
No, you wouldn't
你就不会
No, you wouldn't call me
你就不会呼唤我名
No, you wouldn't
你就不会
No, you wouldn't call me
你就不会呼唤我名

Call me, call me
呼唤我名
Call me, call me
呼唤我名
So call me
呼唤我名
Call me, call me
呼唤我名
Call me
呼唤我名

You can pull up your guard
你可以 建起心防设下武装
Or keep me at afar
或是刻意疏远我
But if you didn't wrong me
但若你对我并无感情的话
If you didn't
但若你对我并无感情

Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
Wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
You wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
Wouldn't call me
不会再唤我姓名
Then you wouldn't call me, call me
你也就不会再呼唤我名
You wouldn't call me
不会再唤我姓名

Call me, call me
呼唤我名
So call me
呼唤我名
Call me
呼唤我名
Then you wouldn't call me
你也就不会再呼唤我名

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 12 )

© 252516 | Powered by LOFTER