In The Dark - Jessica Hart

小豆之家:

I'm lying in the dark
我置身于黑暗当中
In the darkness of our love
在我们的爱的暗淡中
I'm lying in the dark
我置身于黑暗当中
Thinking who did I become
思索着我变成了什么样
Everything I do, I own it
我的所作所为,是我活该
Everything I do, you got me wrong
我的所作所为,你说是错的

I wanted to be you
我想变成你
I wanted to fly along with you
我想跟你远走高飞

In the dark
置身黑暗
In the dark
置身黑暗

I'm lying in the dark
我置身于黑暗当中

In the dark
置身黑暗

In the dark
置身黑暗

In the dark
置身黑暗

I'm lying...
我在撒谎
Every time you're feeling down
每次你失落的时候
I got you crying on my shoulder
你在我肩上哭泣
And every time when I get lonely
当我孤单的时候
You're always there to give me shelter
你总在我身边守护
And every time you got me thinking
你总让我觉得
We could do this forever
我们可以厮守终身
You put me down and now I'm sinking
你使我着迷
Now I'm sinking, I'm sinking, I'm sinking
我沉溺于你,沉溺于你
In the dark
置身黑暗

In the dark
置身黑暗

I'm lying in the dark
我置身于黑暗当中

I'm lying in the dark
我置身于黑暗当中

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 21 )

© 252516 | Powered by LOFTER