Together - Leo Kalyan

小豆之家:

Oooh

Together we stay
我们呆一块
Oooh

Together we stay
我们呆一块
See you pull up in your steel blue ride
看到你在拉你那辆铁青色的车
Stormy eyed
风暴似的眼

Stormy eyed
风暴似的眼
Reach for my smokes as I head outside
当我把头伸到外面抽烟
Late at night
直到很晚
Late at night
直到很晚
I say I'll pick the music if you’re first to drive
我说若你开开车 我则来挑要放的歌
Roll the dice
造化弄人
Roll the dice
造化弄人
Play all the hits, start with diamond life
播放所有的热单 像过着闪耀的生活
You reply
你的反应
You reply
你的回复
Chasing the coast at the speed of light
想以光的速度追逐到海岸
Wind in our hair, thunder in our eyes
任狂风撩发 任雷声发耳
Feel like a bird in the open sky
感觉想翱翔在蓝天的自由鸟
Day and night
日夜不停
Day and night
日夜不停
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Reach the lagoon in the morning light
在晨曦中 到达礁湖
Blazing high
气氛达到最高点
Blazing high
气氛达到最高点
Shimmering azure, is this real life
闪烁的蓝色,这才是真正的生活
Or paradise
或像天堂
Paradise
天堂
Drinking all day and we talk all night
我们喝了一天 聊了整夜
Rising to fall at the changing tides
潮起潮落
Spin me around until the ocean cries
我旋转到像大海会哭泣
Come alive
栩栩如生
Come alive
栩栩如生
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
And if the darkness ever comes to call
如果黑暗降临
I’ll stay beside you, I’ll stay beside you
我会守护在你身边
And into the darkness if we slip or fall
如果进入黑暗我们滑倒或下降
Together, together, we pray
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起
Oooh

Together we stay
我想我们在一起

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 6 )

© 252516 | Powered by LOFTER