You Speak - Audrey Assad

醉醉哒咸鱼(ง •̀_•́)ง:

歌美,封面也美~


You liberate me from my own noise and my own chaos

你让我得解救,脱离自身的噪音与自我的混乱

 

From the chains of a lesser law You set me free

你使我得自由,冲破紧裹的界限与束缚的枷锁

 

You liberate me from my own noise and my own chaos

你让我得解救,脱离自身的噪音与自我的混乱

 

From the chains of a lesser law You set me free

你使我得自由,冲破紧裹的界限与束缚的枷锁

 

In the silence of the heart You speak

在我心的寂静之处,你向我细语

 

In the silence of the heart You speak

在我心的寂静之处,你向我细语

 

and it is there that I will know You

也是在那里,我会认识你

 

and You will know me

你也会认识我

in the silence of the heart

在我心的寂静之处,你向我开口讲话

 

You speak, You speak.

你开口讲话,你向我细语

 

In the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

In the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

You satisfy me till i am quiet and confident

你充满我,直到我沉静自信

 

in the work of the Spirit I cannot see.

你用那不能见之圣灵的工作

 

You satisfy me till I am quiet and confident

你充满我,直到我沉静自信

 

in the work of the Spirit I cannot see.

你用那不能见之圣灵的工作

 

In the silence of the heart You speak.

在我心的寂静之处,你向我细语

 

In the silence of the heart You speak.

在我心的寂静之处,你向我细语

 

and it is there that I will know You

也是在那里,我会认识你

and You will know me

你也会认识我

 

in the silence of the heart

在我心的寂静之处

You speak, You speak.

你开口讲话,你向我细语

 

in the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

You speak, You speak.

你开口讲话,你向我细语

 

in the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

silence silence of the heart

寂静,心的寂静之处

 

In the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

In the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

In the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

In the silence of the heart

在我心的寂静之处

 

and it is there that I will know You

也是在那里,我会认识你

and You will know me

你也会认识我

 

In the silence of my heart You speak

在我心的寂静之处,你向我细语

In the silence of my heart You speak

在我心的寂静之处,你向我细语

 

In the silence of my heart You speak

在我心的寂静之处,你向我细语

 

silence silence of my heart

寂静,心的寂静之处

 

and it is there that I will know You God

也是在那里,我会认识你——这位神

 

in the silence of my heart

在我心的寂静之处

 

You speak

你向我细语


评论
热度 ( 20 )

© 252516 | Powered by LOFTER