Never Say Never - The Fray

小豆之家:

作词 : KING, JOSEPH/SLADE, ISAAC/WELSH, DAVID
Some things we don't talk about
有些事我们不会说
Rather do without and just hold the smile
就算做了也微笑不语
Falling in and out of love
坠入爱河又失去所爱
Ashamed and proud of, together all the while
我们在一起所有的荣辱

You can never say never
你永远不能说不曾有
While we don't know when
虽然我们不知道什么时候
But time and time again
但时光飞逝
Younger now than we were before
我们比从前更幼稚

Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去

Picture, you're queen of everything
美如画的你,一切事物的女王
Far as the eye can see under your command
眼中的一切,都听你号令
I will be your guardian when all is crumbling
当一切都崩溃,我将是你的守护者
I'll steady your hand
我会攥紧你的手

You can never say never
你永远不能说不曾有
While we don't know when
虽然我们不知道什么时候
But time, time and time again
但时光飞逝
Younger now than we were before
我们比从前更幼稚

Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去

We're pulling apart
我们分开
And coming together again and again
一次又一次的重逢
We're pulling apart
我们分开
But we pull it together
但我们又在一起
Pull it together again
一次又一次

Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去

Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去
Don't let me go
不要让我离去

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论
热度 ( 16 )

© 252516 | Powered by LOFTER